-If I was a fish I would drown.-

Monday, January 23, 2006

Stesk po Cesku?

Kdyz jsem na zacatku ledna odjizdela zpatky na sever, tak jsem se citila nejak zvlastne. Doma v Cesku se mi moc libilo, ale uz kdyz jsem v Praze potkala Thomase, tak jsem se nemohla dockat, az budu ve Flekke a uvidim zbytek svych dobrych pratel.
Uz v letadle jsem vedela,ze mi po Cesku bude pekne smutno. Jsem tu jedina Ceska a ven z tohohle mista se nedostanu, takze jsem porad ve Flekke a vidim ty same tvare kazdy den.
Ale musim rict, ze stesk zatim nedorazil. Velkej podil na tom maji moji kamaradi. Naucili se sem tam neco cesky, zazpivali tu ceskou pisnicku na show a vubec se o tu malinkatou krasnou zemicku v srdci Evropy docela zajimaji.
Je proste krasne jit rano do skoly a slyset AHOJ ze vsech stran.Pomerne oblibena jsou tu ceska slova bez samohlasek (v zebricku popularity vede slovo "blb", vubec nevim proc :-), ale "krk" se taky chvilku drzel:-)). A vsechny moje spolubydlici umi "dobrou noc":-)
Clovek by nerekl, co par slovicek udela :-)
Samozrejme ve slovni zasobe vede Anna, Cheryl, Thomas, Bobby, Boris, Tiina a Nana :-)
Jsem tu mesic a uz ted mam hlavu plnou cizich jazyku, prosim, piste maily.. Muj pravopis je katastrofalni a potrebuju si ho kapanek procvicit, a hlavne a to predevsim - bych rada slysela, jak se kdo mate :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home