-If I was a fish I would drown.-

Monday, January 09, 2006

Hupky dupky zpatky do skoly

Tak jsem zpatky na severu. Vcerejsek jsem v podstate stravila vitanim se a objimanim se s lidmi. Je to zvlastni, jak strasne jsem si s nekterymi blizka. Me pocity se tak trochu podobaly tomu, co citim, kdyz se vracim do Ceska. Jsem stastna, ze jsem zpet v Norsku. Vlastne stastnejsi, nez jsem cekala...
Specialni dik patri Ilce za krabicku bonbonu, co mi darovala na letisti - jeste jsme je s klukama nesnedli, ale na palube jsme mlsali, to jo :-)
Vcera vecer prisli na navstevu Boris a Karina, jedni z mych nej kamaradu tady na dalekem severu, kde ani lisky nedavaji dobrou noc :-) Slupli jsme tabulku studentske pecete a pak jeste nejake finske cokolady, co jsem dostala od sve spolubydlici Tiiny.
Muj pokoj vypada jako cajovna.. Dostala jsem plno svicinku, olejovych lamp a vonnych tycinek a k tomu jsem si z domu privezla asi tak pul kufru caju. Takze kdybyste chteli zaskocit na caj ;-) Jsem tu pro vas...
Vim, ze jsem jeste zanedbala psani o zbytku mych vanocnich prazdnin... tak snad se jeste dostanu k tomu abych vam popsala
  • maturitak me tridy
  • vylet na chaloupku v Olesnici
  • Bobby a jeho cesty po Cesku
  • Silvestr s Nikem a Kate (moji nej kamaradi z druhaku)
Dneska jsem se asi pul hodiny bavila s norskou kamaradkou Tonje o pohadce TRI ORISKY PRO POPELKU. V Norsku je to strasne popularni a letos to davali na stedry den. A predstavte si, ze je to silene nadabovane. JEDNIM MUZSKYM HLASEM a navic se zpozdenim, takze nejprv slysite pulku vety cesky (puvodni zvuk neni smazany) a pak presto monotonni muzsky hlas puvabne popelky. Pisnicky ale zustaly v cestine, takze si Norove pry docela radi zazpivaji "Kdepak ty ptacku hnizdo mas?" ... :-) Pry to chteli pred lety predabovat do lepsi podoby, ale Norove se vzbourili.. Pry jsou zvykli na tu starou verzi... :-) haha..
Chci ziskat videokazetu "norske" popelky a mrknout se na to :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home